Czym jest skuteczny serwis internetowy?
Skuteczny serwis internetowy to marzenie wielu osób. To marzenie każdego, kto działa w Internecie. Ale co to znaczy „skuteczny serwis”? To proste: skuteczny serwis to taki, który doskonale spełnia swoją funkcję, wypełnia powierzone mu zadania. A skuteczny serwis w praktyce? Oto przykłady:
- Skuteczny sklep internetowy ma duży współczynnik konwersji na zakup, tzn. współczynnik odwiedziny / zakupy jest zadowalający (np. wynosi 1%, czyli 1 osoba na 100 odwiedzin sklepu dokonuje zakupu)
- Gdy masz bloga, jego skuteczność może być mierzona na wiele sposobów: ilość odwiedzin, czas spędzony na Twoim blogu, ilość komentarzy, propozycje reklamowe, Page Rank (w skrócie: PR) bloga, czyli jego ocena w oczach wyszukiwarki Google itp.
- Skuteczny Squeeze Page to taki, na którym wiele osób wykonuje Twoją Najbardziej Oczekiwaną Akcję (czyli NOA; inna nazwa: Najbardziej Pożądana Akcja, w skórcie NPA) – może to być np. zapis na listę adresową przez zostawienie imienia i adresu e-mail. Dobry Squeeze Page może mieć skuteczność wynoszącą nawet 50%, czyli 1 na 2 odwiedzających wykonuje NOA.
Jeśli chcesz robić ebiznes na poważnie, Twoje serwisy po prostu muszą być skuteczne. W innym przypadku tracisz pieniądze. Wyrzucasz je w błoto. Podniesienie skuteczności serwisu internetowego tylko o 10% przynosi wymierne korzyści finansowe – bezpośrednio (np. w przypadku sklepu internetowego) lub pośrednio (w przypadku zbierania adresów e-mail i budowania bazy adresowej potencjalnych klientów).
Co powoduje, że serwis internetowy staje się skuteczny?
Na skuteczność serwisu WWW składa się zazwyczaj szereg czynników. Co istotne, wszystkie te czynniki są ważne. Nie wolno zaniedbywać niczego. Dlaczego? Działa tutaj efekt najsłabszego ogniwa: jeśli choćby jeden element całej układanki kuleje, rzutuje to najczęściej w dużym stopniu na cały serwis internetowy.
O jakich czynnikach, elementach tutaj mowa? Oto podstawowe czynniki wpływające na skuteczność serwisu internetowego:
- Optymalizacja pod użytkowników. Chodzi tutaj zarówno o budowę, układ serwisu, jak i o treść (!)
- Optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe. Zoptymalizowany serwis internetowy w pewnym sensie sam się promuje w wyszukiwarkach. Optymalizacja pod wyszukiwarki w wielkim stopniu ułatwia i przyśpiesza pozycjonowanie serwisu internetowego
- Wybranie i skupienie się na jednej akcji, Najbardziej Oczekiwanej Akcji. Jest to kluczowy element dla każdego serwisu internetowego. Wyrugowanie i skupienie się tylko na jednym elemencie, jednej akcji, której oczekujemy od użytkownika sprawia, że skuteczność serwisu wzrasta najczęściej kilkukrotnie (!)
Jeśli Twój serwis internetowy ma być naprawdę skuteczny, musi spełniać wszystkie wymienione powyżej warunki. Jeśli nie potrafisz ocenić skuteczności serwisu samodzielnie – mogę Ci w tym pomóc.
Na czym polega usługa „Serwis WWW Uszyty Na Miarę”?
Gdy zlecasz komuś wykonanie serwisu internetowego, najczęściej dostajesz sam serwis. U mnie dostajesz cały pakiet ebiznesowy.
W ramach usługi „Serwis WWW Uszyty Na Miarę” otrzymujesz:
- Analizę Twojego ebiznesu – doradztwo, konsultacje online (przy zakupie osobno za usługę „Kompleksowe Doradctwo Ebiznesowe” zapłacisz od 997 PLN netto (1226,31 PLN brutto)
- Profesjonalną pomoc w wyborze domeny, jeśli będzie taka potrzeba (przy zakupie osobno za usługę „Pomoc Przy Wyborze Domeny” zapłacisz od 497 PLN netto (611,31 PLN brutto)
- Dobór słów kluczowych dla Twojego serwisu. Jest to istotny element w czasie projektowania serwisu internetowego, który często jest zaniedbywany.
- Optymalizację serwisu internetowego pod wyszukiwarki (przy zakupie osobno za usługę „Optymalizacja SEO Serwisu” zapłacisz od 997 PLN netto (1226,31 PLN brutto)
- Wykonanie serwisu WWW dostosowanego do Twoich potrzeb i oczekiwań. I co najważniejsze: skutecznego serwisu internetowego.
Zamawiając u nas wykonanie strony internetowej dostajesz w pakiecie dodatkowe usługi o wartości 2491 PLN netto (3063,93 PLN brutto). Tylko od Ciebie zależy, czy skorzystasz z tej oferty.
Za usługę „Serwis WWW Uszyty Na Miarę” zapłacisz od 1997 PLN netto (2456,31 PLN brutto). Cena jest oczywiście zależna od wielu czynników (rodzaju, objetości serwisu itd.) i jest ustalana indywidualnie dla każdego zlecenia.
UWAGA: możesz zamówić gdzie indziej wykonanie serwisu WWW za 500 czy 1000 złotych. Lub nawet taniej. Pamiętaj o jednym: u mnie zamawiasz „Serwis WWW Uszyty Na Miarę”, a nie „zrobienie” strony internetowej. Wybór należy do Ciebie.